Regulamin Sklepu Internetowego: www.maado.pl

I. Postanowienia wstępne Poniższy Regulamin Sklepu MAADO skierowany jest do wszystkich Klientów korzystających ze sklepu i określa zasady korzystania ze sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania umów sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem sklepu www.maado.pl.

II. Definicje

  1. Sklep Internetowy – serwis internetowy w układzie sklepu dostępny pod adresem www.maado.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.
  2. Sprzedawca/Sprzedający – MAADO – JDG z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Jerzmanowskiej 22, kod pocztowy 54-530, NIP: 5140233333, Regon: 380460098
  3. Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu.
  4. Regulamin – niniejszy dokument.
  5. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  6. Konto – osobisty panel administracyjno-informacyjny Klienta w Sklepie Internetowym tworzony w wyniku prawidłowej rejestracji, za pomocą którego może składać Zamówienie.
  7. Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.
  8. Towar – produkt prezentowany i oferowany w Sklepie Internetowym, który można zakupić online; każdy opis Towaru jest dostępny przy prezentowanym produkcie.
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
  10. Cookies – niewielkie pliki tekstowe, zapisywane w celu utrzymania sesji Klienta (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej stronie wpisywać nazwy Klienta i hasła, tworzenia statystyk oglądalności, wyświetlania reklam o treści najbardziej zbliżonej do zainteresowań Klienta oraz tworzenia ankiet internetowych i zabezpieczania ich przed wielokrotnym głosowaniem przez te same osoby. Pliki te nie gromadzą danych osobowych Klienta, mogą być w każdym momencie usunięte przez Klienta.
  11. Cena – wartość Towaru brutto, umieszczona obok informacji o Towarze. Ceny wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT.

III. Kontakt ze Sprzedawcą:

  1. Adres korespondencyjny Sprzedawcy: MAADO Marcin Dudek, ul. Jerzmanowska 22, 54-530 Wrocław
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@maado.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: + 48 603511435
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 23 1020 4900 0000 8502 3137 6520
  5. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach pon.-pt. 8.00 – 16.00, oraz mailowo na adres: kontakt@maado.pl 24h/7 – w przypadku kontaktu mailowego poza godzinami pracy naszego biura odpowiemy na maile niezwłocznie oraz w miarę możliwości technicznych.
  6. Wszelkie reklamacje można składać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@maado.pl

IV. Informacje ogólne:

  1. Niniejszy regulamin stanowi integralną częścią umowy sprzedaży, Klient ma dostęp do jego treści oraz możliwość jej odtworzenia. Klient zobowiązany jest do potwierdzenia zapoznania się z Regulaminem.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu sklepu spowodowane niezależne od Sprzedającego, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  3. Przeglądanie produktów oferowanych przez sklep nie wymaga zakładania konta Klienta. Składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w ofercie sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia jako „Gość” bez zakładania konta Klienta.
  4. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  5. Klient informowany jest o ewentualnych kosztach wysyłki w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się umową sprzedaży.
  6. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    1. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    2. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
    4. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
    5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    6. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
    7. Wszelkie prawa do Sklepu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.

V. Składanie zamówienia:

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
  2. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji jako „Gość”,
  3. jeżeli wybrano możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji – wypełnić formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa produktu, wybrać sposób przesyłki, wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy zamówienia,
  4. kliknąć przycisk ”Realizuj Zamówienie”,
  5. dokonać wyboru warunków rabatowych – jeśli przewidziane zostały takie możliwości rabatowe,
  6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie,
  7. potwierdzenie zamówienie zostanie przesłane w wiadomości e-mail na podany przez Klienta adres mailowy.

Podanie danych osobowych podczas składania zamówienia jest dobrowolne, jednak konieczne:

  • do zawarcia i realizacja umowy sprzedaży,
  • do obsługi księgowej umowy sprzedaży,
  • do obsługi zgłoszeń reklamacyjnych i zwrotów,
  • do prowadzenia korespondencji e-mail dotyczącej realizacji umowy,
  • do kontaktów telefonicznych z Klientem.

VI. Transport i koszty dostawy oraz czas realizacji Zamówienia:

  1. Sklep www.maado.pl dostarcza zamówione produkty poprzez ogólnodostępne firmy wysyłkowe na adres umieszczony w formularzu zamówienia.
  2. Czas dostawy jest zaznaczony w potwierdzeniu wysłanym na podany adres email po dokonaniu zakupu. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany czasu dostawy, dokonujący zakupy będzie wówczas o tym poinformowany drogą mailową lub/i telefoniczną.
  3. Towar dostarczany jest do klienta w paczkach do samodzielnego montażu. W każdej paczce znajdują się wszystkie niezbędne elementy potrzebne do złożenia mebli oraz instrukcja.
  4. Cena transportu nie obejmuje wniesienia i montażu dostarczanych produktów do miejsca przeznaczenia.
  5. Dostawa produktu odbywa się na terenie Polski, w przypadku wysyłki poza granice Polski prosimy o kontakt drogą mailową – na pewno się dogadamy?
  6. W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach wysyłki, terminem ostatecznym jest najdłuższy podany termin.
  7. Większość asortymentu produkowana jest na zamówienie Klienta, prócz oferowanych na stronie gotowych zestawów oraz pojedynczych elementów. Czas realizacji podany jest przy produkcie, z reguły jest to do 2 tygodni, ze względów logistycznych termin dostarczenia Towaru może się wydłużyć o czym Klient zostanie wcześniej poinformowany.

VII. Możliwe sposoby płatności:

  1. Płatność przelewem – Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 4 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane;
  2. Płatność za pośrednictwem platformy e-przelewy, zgodnie z zasadami platformy e-przelewy;
  3. Płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki – Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. Warunki w przepadku tej metody płatności są ustalane indywidualnie;
  4. Płatność przy osobistym odbiorze zamówienia – po wcześniejszym kontakcie telefonicznym i ustaleniu terminu oraz godziny odbioru zamówienia.
  5. Dokumenty księgowe w postaci Faktur VAT wystawiane są w wersji elektronicznej, w przypadku konieczności posiadania dokumentu księgowego w postaci papierowej, Klient zobowiązany jest o tym poinformować Sprzedawcę wraz z wypełnieniem formularza zamówienia w rubryce Uwagi.
  6. Sprzedawca wystawia dokument księgowy w postaci elektronicznej. Sprzedawca jednak nie odpowiada za błędną treść Faktur VAT powstałą w związku z podaniem przez Usługobiorcę błędnych danych. Faktury VAT w postaci elektronicznej dostarczane są na adres poczty elektronicznej e-mail, który podany został podczas składania zamówienia.
  7. W przypadku zmiany adresu e-mail, na który ma być dostarczona faktura elektroniczna Klient zobowiązany jest do powiadomienia o tym Sprzedawcy. W przypadku braku takiego powiadomienia korespondencja wysłana na dotychczasowy adres e-mail, będzie potraktowana jako prawidłowo doręczona.

VIII. Gwarancja

  1. Na produkty nowe ze Sklepu Internetowego MAADO jest udzielana 24 miesięczna gwarancja. Kartą gwarancyjną jest faktura, którą Klient dostaje w formie elektronicznej bądź po wcześniejszym poinformowaniu Sprzedającego w formie papierowej.
  2. Warunkiem zachowania wszystkich parametrów mebli firmy MAADO oraz uprawnień do gwarancji jest złożenie mebli w terminie do 14 dni od ich otrzymania. Wynika to ze specyfiki surowca naturalnego, które w wyniku dłuższego przechowywania może naturalnie zmienić swoją formę (niewielkie odkształcenia, wypaczenia).
  3. W przypadku wad lub niezgodności towaru z umową, Klientowi przysługuje uprawnienie do reklamacji towaru poprzez zawiadomienie sprzedającego drogą poczty elektronicznej na adres e-mail:kontakt@maado.pl lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie.
  4. Klient powinien sprawdzić i obejrzeć Towar w momencie odbioru, czy przesyłka nie zawiera uszkodzeń.
  5. W przypadku uszkodzeń Klient w obecności przewoźnika musi spisać protokół reklamacyjny. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane: – imię i nazwisko – adres do korespondencji (również adres e-mail oraz numer telefonu) – przedmiot reklamacji( w tym zdjęcia uszkodzeń) – przyczynę reklamacji – podpis (tylko w przypadku reklamacji składanej pocztą)
  6. Sprzedawca może przed rozpatrzeniem reklamacji, zwrócić się do Klienta o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie, jeżeli podane dane lub informacje, wymagają uzupełnienia, bądź wskazuje na zasadność dostarczenia mu produktu celem prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.
  7. Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania z zastrzeżeniem sytuacji, w której w późniejszym terminie uzupełniano dane reklamacyjne, lub w późniejszym terminie dostarczono Produkt, co było niezbędne dla prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, wówczas termin jej rozpoznania biegnie od daty otrzymania prawidłowo uzupełnionej reklamacji, albo odpowiednio daty dostarczenia produktu, w zależności, które zdarzenie wystąpiło później.
  8. O rezultacie reklamacji Sprzedawca poinformuje Klienta na adres e-mail lub telefonicznie na adres/telefon wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej na adres wskazany przez Klienta.
  9. W przypadku naprawy towaru u Klienta zostanie z nim ustalony termin i orientacyjny czas trwania naprawy.
  10. W przypadku naprawy towaru w innym miejscu, a także w przypadku wymiany towaru na nowy, sklep www.maado.pl odbierze od klienta towar we wcześniej uzgodnionym terminie.
  11. Demontaż, przygotowanie towaru/ zabezpieczenie do odbioru reklamacyjnego leży po stronie Klienta.
  12. Jeżeli wada rzeczy sprzedanej jest istotna, Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, do przesyłki musi zostać dołączony dowód zakupu.
  13. Wyłączenia z gwarancji:
    utrata uprawnień gwarancyjnych następuje w przypadkach:

    • użytkowania mebla w zakresie temperatur poniżej 15 °C
    • użytkowania mebla w zakresie wilgotności powietrza powyżej 80%,
    • użytkowania mebla w pobliżu źródeł ciepła (kaloryfery, piecyki, itp.) – min. odległość ustawienia mebla od źródła ciepła to 30 cm,
    • zalania mebla woda lub inna cieczą,
    • montaż mebla niezgodnie z załączoną instrukcją,
    • użytkowania mebla niezgodnie z przeznaczeniem,
    • stwierdzenia prób wykonania naprawy lub poprawek przez osoby nieuprawnione,
    • stwierdzenia niewłaściwego wykonania zabiegów czyszczenia i konserwacji lub zabrudzenia wyrobu,
    • wszelkich uszkodzeń mechanicznych,
    • szkód powstałych w wyniku niewłaściwego przewożenia mebli przez Klientów.

IX. Prawo odstąpienia od umowy, zwrot towarów:

  1. Każdy Klient ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia odebrania produktu bez podania przyczyny składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz przesyłając je na adres e-mailowy Sprzedawcy bądź za pośrednictwem poczty na adres siedziby Sprzedawcy podany w Regulaminie. Stosowny wzór oświadczenia stanowi Załącznik 1 do niniejszego Regulaminu, przy czym do skorzystania z uprawnienia nie jest wymagane posługiwanie się niniejszym wzorem.
  2. Sprzedający, w przypadku rezygnacji przez Klienta z zakupionego towaru zwraca Klientowi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt przesyłki produktu do Klienta.
  3. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  4. Klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, przez co należy w szczególności rozumieć koszt odesłania towaru z powrotem do sprzedającego.
  5. Sprzedający niezwłocznie przekazuje Klientowi potwierdzenie przyjęcia oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną, przy wykorzystaniu wskazanego przez Klienta adresu poczty elektronicznej lub przy użyciu innego środka komunikowania się, jeżeli użycie poczty elektronicznej nie jest możliwe.
  6. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach Klienta, odstąpienie od umowy nie dotyczy towarów, których zwrot ze względów higienicznych jest niedopuszczalny oraz towarów nieprefabrykowanych, służących zaspokojeniu indywidualnych potrzeb Kupującego lub wytworzonych na zamówienie.
  7. Uprawnienia i obowiązki związane z prawem odstąpienia od umowy dotyczą tych Usługobiorców wyłącznie, którzy posiadają status Klienta – w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Klienta (Dz.U. 2014 r., poz. 827) i zawierają umowę sprzedaży produkty na podstawie umowy zawartej na odległość.

X. Postanowienia końcowe

  1. Składając Zamówienie, Kupujący akceptuje niniejszy Regulamin w całości.
  2. Właściciel Sklepu ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu; zmiany Regulaminu nie dotyczą transakcji już dokonanych/w trakcie realizacji.
  3. Wykorzystane na zdjęciach dekoracje nie są wliczone w cenę mebli i nie są sprzedawane wraz z zakupionym towarem, stanowią one jedynie element ekspozycji.
  4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu internetowego bądź wprowadzania w nich zmian; niniejsze postanowienie nie dotyczy transakcji w trakcie realizacji.
  5. W razie sporu powstałego w związku z wykonywaniem umowy zawartej na podstawie Regulaminu strony mogą podjąć próbę rozstrzygnięcia go w sposób polubowny działając w dobrej wierze.
  6. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Updating…
  • Brak produktów w koszyku.